Відсічний пневмоклапанL-O-X®-Valves, Modular
Відсічні пневмоклапани L-O-X ® призначені для відключення подачі стисненого повітря та скидання повітря із системи після клапана. Клапани можуть бути замкнені на замок тільки в закритому положенні та використовуються як пристрій скидання тиску відповідно до DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.
Пневмоклапани плавного пуску EEZ-ON ® забезпечують плавне підвищення тиску в системі після запуску, що знижує небезпеку руху циліндрів та механізмів після подачі тиску до системи.
Об'єднані пневмоклапани L-O-X ® /EEZ-ON ® поєднують у собі функцію відсікання подачі повітря та функцію плавного пуску. Дані клапани відповідають нормі DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.
Переваги:● Легко ідентифікувати● Контрольоване зростання тиску запобігає швидкому руху механізмів при запуску● Замикається лише у закритому положенні● Великий вихлопний порт для швидкого скидання тиску● Пряме керування (тільки два положення)● Просте ручне керування за допомогою синьої ручки● Порт індикації тиску для встановлення в нього спливаючого індикатора або датчика тиску
Технічні характеристики:● Розміри портів від G 1/4 до G 3/4● Температура робочого / навколишнього середовища: від +4°C до +80°C● Робоче середовище: стиснене фільтроване повітря● Робочий тиск від 0 до 14 бар● Ручне керування
Принцип работы
Клапан закритийПри натисканні на синю ручку в крайнє нижнє положення потік повітря із вхідного порту блокується, а повітря після клапана L-O-X/EEZ-ON ® скидається через вихлопний порт.Можливість замкнути клапан у закритому положенні за допомогою навісного замка дозволяє безпечно проводити обслуговування машин та обладнання.
Функція EEZ-ON®Синя ручка переміщається в обмеженому положенні через механічний стопор, щозабезпечує обмеження потоку з вхідного порту у вихідний і, як наслідок, плавне зростання тиску в системі після клапана.
Клапан відкритийНатискання кнопки механічного стопора дозволяє перемістити синю ручку в крайнє нижнє положення, при цьому повний потік повітря спрямовується з вхідного порту у вихідний.